THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Muka kamu

Ini KAWASAN LARANGAN. Dilarang Membaca sesuka hati, kalau tidak mata kamu akan ditarik sekuat hati.

Ini KAWASAN LARANGAN. Dilarang Membaca sesuka hati, kalau tidak mata kamu akan ditarik sekuat hati.
Dye xGiler,cume t'Over..Ehh xOver,Cume t'Lebih rianG!

Hahahahaha. kelakor pulok baca balik nape hok aku tulis 2 3 tahun lepas.. buruk sangat, mcm memalukan je, rase nk nangis je, rase nk delete je,, rase malas nk berbelog je,, haha. tapi bile mikir balik, biar lah.. kenangan, setiap org membesar secara berperingkat2, mane blh jadi pro lalu op? haha. Skrg impian ak adalah JIHAD FISABILILLAH, cita2 tertinggi aku SYAHID. Allah !

Myspace Graphics

Aku wat welcome Bukan ke Sape & nApE² la..
Ak wat welcome ke DIri ak sdiri..
n sesiapa yg ak benarkan utk m'ceroboh dunia maya ak..Haizzzzz!!
(bleber sambil mkn biskut cicoh air tehO panas)
Tekan Gambor budop di atas untuk menemuinye~

Malas r nok update music box,lagipun lagu² ni yang buatkan Aku ada feeling nak Mentaip!


Khamis, 28 November 2013

Umur 23 tahun dh aku ooo.. kejak je rase

Salam.
Bertemu lagi dengan peningkatan umur,
Ingin menjadi hamba Allah yang taat, anak yang soleh, remaja yang beradab, pemuda yang sabar membela, kawan yang menerima nasihat, suami yang disayangi, bapa yang berakal, pendidik yang bertakwa, penyebar kebaikkan yang ikhlas, penulis yang tajam penanya, penjaga yang setia dalam amanah, pekerja yang beriman, ketua yang jujur takut pada Allah, mujahid pejuang yang berani serta ingin mati Syahid dijalan Fisabilillah.

Tetap kene. Sbb aku mempunyai kawan2 yang 'nakal' seperti aku dan aku bahagia.. Semoga kami semua menjadi mujahid pejuang Allah! 
Tapi 23 tahun,  dirasakan masih gagal untuk merebut walau satupun ciri2 diatas dengan jayanya,, ohh 22tahun yg banyak terbazir.. Semoga Allah buka mata seluasnya lagi utk aku, yang dunia ini hanya tempat sementara, yg penuh dgn ujian untuk ke Syurga abadi..  Takut dengan setiap pertambahan usia ini, ia tanda jelas mendekatkan lagi jarak kite utk m'hadapi tarikh tamat tempoh didunia, sungguh 22tahun ini x padan lagi amalan utk merebut tiket syurga. Semoga baki usia kite semua diberkati Allah agar dapat kite gunakan bagi mencari cinta sejati ilahi!




-Fakta,Pukul 11.45,  28hb - 11,,, 22 tahun lepas. Adalah hari khamis mlm jumaat..

0 for stunner me: