THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Muka kamu

Ini KAWASAN LARANGAN. Dilarang Membaca sesuka hati, kalau tidak mata kamu akan ditarik sekuat hati.

Ini KAWASAN LARANGAN. Dilarang Membaca sesuka hati, kalau tidak mata kamu akan ditarik sekuat hati.
Dye xGiler,cume t'Over..Ehh xOver,Cume t'Lebih rianG!

Hahahahaha. kelakor pulok baca balik nape hok aku tulis 2 3 tahun lepas.. buruk sangat, mcm memalukan je, rase nk nangis je, rase nk delete je,, rase malas nk berbelog je,, haha. tapi bile mikir balik, biar lah.. kenangan, setiap org membesar secara berperingkat2, mane blh jadi pro lalu op? haha. Skrg impian ak adalah JIHAD FISABILILLAH, cita2 tertinggi aku SYAHID. Allah !

Myspace Graphics

Aku wat welcome Bukan ke Sape & nApE² la..
Ak wat welcome ke DIri ak sdiri..
n sesiapa yg ak benarkan utk m'ceroboh dunia maya ak..Haizzzzz!!
(bleber sambil mkn biskut cicoh air tehO panas)
Tekan Gambor budop di atas untuk menemuinye~

Malas r nok update music box,lagipun lagu² ni yang buatkan Aku ada feeling nak Mentaip!


Jumaat, 16 Ogos 2013

Tangisan di Bumi Mesir, demi kebangkitan Islam..betapa nilai syurga sangat tinggi utk dimiliki



Walau telah ribuan yg terkorban, walau sentiasa diugut dgn pelbagai ancaman serta fitnah kotor, walau dunia menutup mata dan membalut tangan daripada m'hulurkan bantuan. Mereka tetap melangkah, melangkah gagah menjana kuasa rakyat, melangkah demi kebenaran yg dipijak-pijak. Tiada lagi istilah takut mati kerna syahid adalah cita-cita tertinggi mereka, cita-cita mujahid & mujahidah....
Sungguh lawan mereka hanyalah boneka, patung2 yg telah diasuh utk membenci islam. Boneka yg semakin berani, yg telah membuang topeng2 penyamaran dan tanpa rasa belas kasihan membunuh jiwa yg tak berdosa, jiwa2 yg telah berikrar di alam roh utk taat setia hanya kerana Allah...
Jangan kite terlalu gembira, sampaikan ia membunuh perasaan ambik tahu dan simpati kita. Jangan pula terlalu takut, sedangkan mereka nanti mampu berbangga diakhirat dgn apa yg mereka dpt lakukan demi islam. Mungkin akan tiba waktu kita, utk mengikut jejak langkah gagah pejuang. Kerna golongan si kafir, sesat dan juga sekular, sangat2 takut akan kebangkitan islam yg nyata. Mereka akan cuba sekat dari setiap arah dan pelbagai cara. Dan memang jalan utk menegakkan agama Allah bukanlah mudah, tulus korbankan harta mahupun nyawa kerana syurga Allah hanya utk yang benar2 layak.... Panjangkan doa kita utk jiwa2 yg sedang bertarung demi agama Allah, moga2 kita juga mendapat saham akhirat dlm perjuangan mereka ini.

Lelaki ini melaungkan slogan keamanan sambil mengangkat tangan (tanda tidak bersenjata), tetapi malangnya beliau ditembak dan dibunuh oleh tentera penjenayah.



"Saya tidak mengucapkan ucapan takziah kepada para syuhada', termasuk anak perempuan saya. Mereka adalah para pengantin yang menawarkan nyawa-nyawa mereka demi negara ini (Mesir)," - Mohamed El Beltaji, Pemimpin Parti Huriyyah wal Adalah.

Polis dan samseng 'bersatu hati' menentang rakyat Mesir. Gambar dari Tanta yang menunjukkan beberapa individu daripada Polis Keselamatan dan samseng yang bersenjata.



Tahniah rakyat Malaysia!
Kalian telah membuktikan bahawa Malaysia punya masyarakat yang prihatin serta mempunyai semangat persaudaraan dan solidariti yang tinggi buat saudara kita yang sedang berjuang di Mesir.

0 for stunner me: