THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Muka kamu

Ini KAWASAN LARANGAN. Dilarang Membaca sesuka hati, kalau tidak mata kamu akan ditarik sekuat hati.

Ini KAWASAN LARANGAN. Dilarang Membaca sesuka hati, kalau tidak mata kamu akan ditarik sekuat hati.
Dye xGiler,cume t'Over..Ehh xOver,Cume t'Lebih rianG!

Hahahahaha. kelakor pulok baca balik nape hok aku tulis 2 3 tahun lepas.. buruk sangat, mcm memalukan je, rase nk nangis je, rase nk delete je,, rase malas nk berbelog je,, haha. tapi bile mikir balik, biar lah.. kenangan, setiap org membesar secara berperingkat2, mane blh jadi pro lalu op? haha. Skrg impian ak adalah JIHAD FISABILILLAH, cita2 tertinggi aku SYAHID. Allah !

Myspace Graphics

Aku wat welcome Bukan ke Sape & nApE² la..
Ak wat welcome ke DIri ak sdiri..
n sesiapa yg ak benarkan utk m'ceroboh dunia maya ak..Haizzzzz!!
(bleber sambil mkn biskut cicoh air tehO panas)
Tekan Gambor budop di atas untuk menemuinye~

Malas r nok update music box,lagipun lagu² ni yang buatkan Aku ada feeling nak Mentaip!


Jumaat, 21 Oktober 2011

hai membaca

salam..saya suka baca buku-buku Novel..
hahaha..baru2 ni aku malas nak post panjang2..
Tapi sekarang.mase cuti ni,rase rajin la pulok..
oke meh aku upload, oke dah siap upload..haha D bawoh adalah Lampiran membaca saya ^^


Novel2 perang hok paling aku suke..sedak ah lake2

rabok aku v..sutir habuk dop tinggal.~

^^

Novel yang best! suke larh ni

Oke hok ni aku xtaw bab mane..tapi ni kdang2 bagi aku pengajaran,ye la yang tu dapat 21A.HMM

Yang ni paling amat aku suke,sedak molek! arghh bersemangat setiap kali melayarinye!

hotoh..ingat aku dop layan gop ke hok ni..insaf la kejak,pahtu lupa mula..bese la,ak manusia biase. ~

Show Off gop aku eaa kadang2..tapi ni kang blog aku..kud andar aku lahh.. hehehe ^^

Ni Novel2 adik aku..akhir2 ni aku jadi layan novel gop kadang2..skit2 je,dop la nebeng.
TAPI sebenarnye aku ade satu lagi novel,yang aku baca.aku pinjam dari kawan kolej aku,MAYA namenye aku panggil..haha dye ni jiwang gila2 jugak la kut..novel yang dye bagi,FUH blh la jugok tahan. 'rezak' jadi bile aku melayari nye..haha, aku ade gambar novel tu & gambor ak menangis,nagis??LOL!! HAHA..cume menghayati la..ape la kau! tu la pasal,xsuke membaca lagi..ke keke


HAHA..ATAS-ATAS NI BUKU LAMPIRAN CATATAN TAH APE2 YANG AKU SUKE BACA BILE BOSAN.BANYOK LAGI,TAPI MALAS LA PERKENALKAN SEMUA!malas nok clik clik clik,Then upload sining..zz

waarhhh..akan ku ambil nanti, bile dah kawin. oke bye!
dAAA

Oke sebenarnye sy xboh upload pic ni..tapi dakpe la,kerana seorang saing,yang juga owner salah satu novel hok pernoh aku bace..oke la,kira halal deh..HAHA!z

grhhhh.. aku still pro!! haha
Haaa ni lah..yang ni laa,yang ni..HUhu..bukan nape2 pom,aku menghayati je,mmg setiap bende aku bace,aku hayati..kena bace 2 3 kali baru masuk dlm perut..HAHA! daaa~

0 for stunner me: